Smaackmakers

Quote Upfield

Onze samenwerking met Upfield loopt al sinds 2018.

“Bij Upfield werken we op verschillende manieren met Smaackmakers samen. Natascha krijgt het allereerst voor elkaar om de noodzaak van de transitie van dierlijk naar plantaardig op een toegankelijke manier te vertellen. Iedereen is een en al oor. Daarnaast weet zij door haar ervaring en inzicht, de juiste partijen aan elkaar te verbinden. Bovenal is Natascha een erg plezierig persoon, waardoor het erg fijn is om samen te werken.” aldus Frederique Hanselaar, brand manager Upfield.

Deel dit artikel

Andere berichten

Overheid ziet winst in duurzame en gezonde catering

Duurzamere facilitaire dienstverlening zorgt voor positieve impact. Maar op welk vlak is nu de meeste winst te behalen, in termen van klimaatimpact én gezondheid? Juist: catering. Tijdens de Circulaire Beurs van de Rijksoverheid op 10 Lees verder

Compass Grop toont lef in haar ambities

Afgelopen jaar heeft Smaackmakers Compass Group mogen adviseren in het formuleren van een visie, missie, doelen en maatregelen om te komen tot plantaardiger cateringaanbod. Ons ideaal. Want het begint bij het neerzetten van een hele Lees verder

Vegan is “Hip” en niet meer Geitenwollen Sokken

Trends in catering 2022: “Plantaardig wordt het nieuwe normaal” Interview met Natascha Kooiman in Nieuwsbrief FACTO van 5 januari 2022: Welke trends op het gebied van (bedrijfs)catering kunnen we voor het komende jaar verwachten?   Met Lees verder