Smaackmakers

Strategietraject CompassGroup holding

Smaackmakers verzorgt, na een kennis- en brainstormsessie voor Compass Group Nederland Holding BV medio dit jaar, nu een uitgebreid vervolgtraject voor strategievorming en uitwerking van hun doelstellingen voor een eiwittransitie.

Compass Group biedt met diverse merken vernieuwende oplossingen op het gebied van food en services voor verschillende segmenten. Zij maken gebruik van kennis en ervaring uit 45 landen. Tegelijkertijd zorgen zij ervoor dat alles wat ze ontwikkelen, strookt met duurzame ambities. ‘For the love of good food & great service’.

Deel dit artikel

Andere berichten

Overheid ziet winst in duurzame en gezonde catering

Duurzamere facilitaire dienstverlening zorgt voor positieve impact. Maar op welk vlak is nu de meeste winst te behalen, in termen van klimaatimpact én gezondheid? Juist: catering. Tijdens de Circulaire Beurs van de Rijksoverheid op 10 Lees verder

Compass Grop toont lef in haar ambities

Afgelopen jaar heeft Smaackmakers Compass Group mogen adviseren in het formuleren van een visie, missie, doelen en maatregelen om te komen tot plantaardiger cateringaanbod. Ons ideaal. Want het begint bij het neerzetten van een hele Lees verder

Vegan is “Hip” en niet meer Geitenwollen Sokken

Trends in catering 2022: “Plantaardig wordt het nieuwe normaal” Interview met Natascha Kooiman in Nieuwsbrief FACTO van 5 januari 2022: Welke trends op het gebied van (bedrijfs)catering kunnen we voor het komende jaar verwachten?   Met Lees verder