Smaackmakers

Strategietraject CompassGroup holding

Smaackmakers verzorgt, na een kennis- en brainstormsessie voor Compass Group Nederland Holding BV medio dit jaar, nu een uitgebreid vervolgtraject voor strategievorming en uitwerking van hun doelstellingen voor een eiwittransitie.

Compass Group biedt met diverse merken vernieuwende oplossingen op het gebied van food en services voor verschillende segmenten. Zij maken gebruik van kennis en ervaring uit 45 landen. Tegelijkertijd zorgen zij ervoor dat alles wat ze ontwikkelen, strookt met duurzame ambities. ‘For the love of good food & great service’.

Deel dit artikel

Andere berichten

Vegan is “Hip” en niet meer Geitenwollen Sokken

Trends in catering 2022: “Plantaardig wordt het nieuwe normaal” Interview met Natascha Kooiman in Nieuwsbrief FACTO van 5 januari 2022: Welke trends op het gebied van (bedrijfs)catering kunnen we voor het komende jaar verwachten?   Met Lees verder

Groene en Gezonde keuze Almere 2

een kijkje in de keuken bij Jeffrey van Domino’s. Sinds oktober 2021 loopt de campagne Groene & Gezonde Keuze Almere, waarin de gemeente Almere samen met Greendish, Smaackmakers en horecaondernemers werkt aan het verduurzamen en Lees verder

groene en gezonde keuze Almere

kijkje in de keuken bij Maarten van La Maison Als onderdeel van de Groene & Gezonde Keuze campagne worden de chefs van het intensieve traject, zij die hebben gekozen om hun volledige menukaart onder de Lees verder